Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtko_7
Myśliciel
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciekawe ile się tu mieści słów: owca, żaba, kolano, małż, twoja mama, bela, diplodok, kauczuk, tygr
|
Wysłany: 01.07.2009 20:10 Temat postu: |
|
|
No jak skończysz grę to sie na dole pojawia kod w postaci ciągu kurczaków. Zauważ, że kurczak na dole raz jest do ciebie przodem raz jednym bokiem itp. Jest te sekwencja jaką nalezy przekręcać głowę kurczaka nałozoną na pudełko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dekany
Dinozaur ;)
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: 02.07.2009 12:00 Temat postu: |
|
|
Nie wiem wlasnie ile trzeba punktoe, ale chyba troche wiecej bo ja doszedlem do ponad 17 000 i tez narazie nic, wiec probuje dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dekany
Dinozaur ;)
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: 02.07.2009 12:02 Temat postu: |
|
|
no wlasnie ja to tez zauwazylem, ta sekwencje ale krecilem kurczakiem i nic, moze dlatego ze nie zrobilem to za 1 razem , tylko kilka razy zagralem w ta gre??? nie wiem sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dekany
Dinozaur ;)
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: 02.07.2009 12:10 Temat postu: |
|
|
udalo sie, juz wiem o co chodzi, NIE probujcie na przemian obracac go, tylko po najszybszej sciezce go obracajcie. NIE na przemian prawo lewo, tylko tak zeby jak najszybciej ustawil sie wedlug rysunku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dekany
Dinozaur ;)
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: 02.07.2009 12:12 Temat postu: |
|
|
pozniej odkrecacie plytke na drzwiach i przykrecacie ja na czerwony przycisk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dekany
Dinozaur ;)
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: 02.07.2009 12:51 Temat postu: |
|
|
sa dwa zakonczenia:D do konca juz latwo jest,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
catheleen
Dinozaur ;)
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 07.07.2009 16:42 Temat postu: |
|
|
Lights - Escape The Room - gra, jak przejść.
Cytat: | Zbieramy:
na wprost: lornetka
pod łóżkiem: głowa kurczaka
pod poduszką: gra (podobna do aparatu cyfrowego)
nad łóżkiem na półce pomarańczowy szablon z kształtami
za łóżkiem, z lewej strony, kulka papieru (rozwijamy ją)
w biurku w dolnej szafce żółta maszynka
Za biurkiem z prawej strony są rozsypane literki, bierzemy pomarańczowy szablon i tak dopasowywujemy, aby w jednakowym czasie po jednej ltierce znajdowało się w każdym z kształtów (spisujemy kolejno literki wraz z ich kształtami)
Żółtą maszynkę kładziemy na półkę w miejsce lornetki (przy oknie, z prawej strony półki)
Przy oknie wiszą trzy obrazy, odsuwamy środkowy i widzimy tabliczkę. Bierzemy naszą rozwiniętą kulkę, przerysowywujemy sobie ten obrazek na kartkę żeby było nam łatwiej. Na tabliczce wstukujemy kolejno literki odczytane za pomocą pomarańczowego szablonu.
Dostajemy klucz do szuflady w biurku.
Idziemy do szuflady, otwieramy ją kluczem, bierzemy linę z hakiem. Linę przywiązujemy do kratki przy śrubokręcie. Idziemy na prawą stronę łóżka, naciskamy na czerwony guzik, pociągamy za sznurek, idziemy po śrubokręt.
Śrubokrętem odkręcamy doniczkę (tą po lewej stronie przy oknie). Bierzemy z niej białe pudełko.
Śrubokrętem odkręcamy szafę z kodem 3-cyfrowym (śrubka jest za obrazkiem). Przesuwamy szafę.
Białe pudełko z doniczki otwieramy kluczkiem ze skrzynki, która leży pod oknem (po prosto robimy zbliżenie na skrzynkę i wtedy bierzemy do ręki białe pudełko i naciskamy nim na tą skrzynkę z kluczykiem).
Po otwarciu białego pudełka widzimy baterię i żołędzie. Bierzemy baterię.
Podchodzimy do szafy, którą przesunęliśmy. Po lewej mamy okienko, dajemy na zbliżenie. Widzimy ciąg znaków, przepisujemy go na kartkę. Podchodzimy do okna, patrzymy w górę i widzimy taki znaczek na górnym oknie, robimy zbliżenie lornetką, przerysowywujemy to kółko i krzyżyk na kartkę.
Idziemy w stronę drzwi i po lewej jest półka, patrzymy na nią, widzimy kartkę, otwieramy ją i widzimy oznaczenia O oraz X - jedno oznacza ON, a drugie OFF. Z tą informacją idziemy do biurka, na której stoi lampka.
Na lampce wstukujemy kolejno załączenie i wyłączenie lampki - według znaczków odczytanych na małym okienku - one oznaczają pola z gry kółko i krzyżyk, które także przepisaliśmy na kartkę. Np |_ oznacza prawy górny róg gry i np. w nim może się znajdować X - co oznacza wyłącz światełko. I tak robimy po kolei.
Dostajemy drugą baterię, bierzemy ją.
Powiększamy sobie grę, którą mamy (ta co jest podobna do aparatu cyfrowego), klikamy na nią, wtedy ona się obraca, widzimy klapkę - klikamy na nią i ona się otwiera. Wkładamy dwie baterie, zamykamy klapkę, obracamy grę.
No i gramy w grę. Dajemy START.
Mamy za każdym razem trzy życia. Musimy zdobyć około 7000-1000 punktów, wtedy jak przegramy i będzie pisało GAME OVER, na dole gry wyświetli się ciąg kurczaków - obróconych w różnym kierunku - musimy to sobie jakś przerysować na kartkę. (jeśli ciąg kurczaków się nie wyświetli, oznacza to, że za mało punktów zdobyliście i musicie grać w tą gierkę z kurczakami od nowa).
Jak już mamy przerysowany ciąg obróconych kurczaków na kartkę, idziemy do zielonego pudełka nad łóżkiem, wkładamy do niego głowę kurczaka i obracamy tak jak to pokazało się nam po zakończeniu gierki z kurczakami. Musimy zachować odstęp pomiędzy kolejnymi ruchami, np. jeśli mamy obrót w lewo, a potem w tył, to musimy obrócić w lewo, poczekać i dopiero potem obrócić jeszcze raz żeby kurczak był obrócony do nas tyłem. Kombinujemy tak długo aż skrzynka się nam otworzy.
W skrzynce znajduje się pomarańczowy śrubokręt, bierzemy go. Odkręcamy nim klapkę z drzwi.
Bierzemy lornetkę i klikamy w obraz, który widać przez okienko z drzwi. Widzimy strzałki w lewo, prawo, dół i w górę. Spisujemy sobie ten ciąg na kartkę.
Podchodzimy do prawej strony łóżka, widizmy czerwony guzik, dajemy na niego okienko z drzwi. Otwiera się nam okienko z kratką (w której dawniej był śrubokręt).
Podchodzimy do niej, robimy zbliżenie. Po jego prawej stronie widać coś małego, bierzemy to - to kluczyk.
Nad łóżkiem jest taki zielony kwadrat, dajemy na zbliżenie, otwieramy to coś kluczem. Wtedy da się stukać po strzałkach. Więc stukamy - według tego, co przed chwilą przemalowaliśmy na kartkę (strzałki zza okienka drzwi).
Okienko się otwiera, bierzemy procę.
Powiększamy sobie pudełko z żołądziami, które mamy, bierzemy procę i łączymy te dwa przedmioty. Idziemy do drzwi, robimy zbliżenie na okienko i strzelamy w klucz, tak długo aż spadnie. Kiedy klucz spadnie, bierzemy lornetkę i patrzymy przez okienko - spisujemy liczbę.
Idziemy do okna, na żółtej maszynce wstukujemy tą liczbę. Jak już ją mamy dajemy na czerwony guzik tej maszynki (ten guzik po lewej). Według mnie to najtrudniejszy moment gry - jak mamy dziwny numer to trudno go wstukać w tą maszynkę.
Po naciśnięciu czerwonego guzika pokazuje się nam numer - cyframi rzymskimi. Spisujemy to sobie i idziemy do szafki z 3-cyfrowym kodem. Wpisujemy tam liczby, które otrzymaliśmy. Odsuwamy się i otwieramy tą szafkę. Bierzemy miskę dla psa. Obok tej szafki jest okienko po lewej stronie, dajemy tam miskę. Odsuwamy się o jeden krok w tył, widzimy po chwili psa z kluczem. Pies odchodzi (już wiemy, że musimy wziąć ten klucz).
Patrzymy jeszcze raz przez to okienko na miskę, po chwili wtacza się piłka, bierzemy ją. Idziemy do zielonego kwadratu nad biurkiem, otwieramy go, podnosimy w nim taką jakby deskę i widzimy otwór. Wrzucamy tam piłkę. Otwiera nam się okienko z kratami (tam, gdzie był śrubokręt), idziemy do niego, bierzemy puszkę z pokarmem.
Puszkę otwieramy pomarańczowym śrubokrętem. Jedzenie dajemy do miski. Odsuwamy się o kilka kroków w tył. Chodzimy chwilę po pokoju, wracamy do miski, widzimy psa jedzącego pokarm. Jak odejdzie, na ziemi obok miski leży klucz. Bierzemy go.
Kluczem otwieramy drzwi. Za drzwiami, przez które weszliśmy jest kod - spisujemy go na kartkę. Jak się cofniemy, to po prawej na dole widzimy okienko z kratami - na jego górnej części jest czerwony guzik, naciskamy go.
Teraz idizemy do okienka w ścianie na przeciwko zamkniętych drzwi (ciągle w tym korytarzu).
Tam kolejno wykonujemy dzialania według szyfru zza drzwi, pomagając sobie spisaną planszą z literkami ABCD i figurami geometrycznymi, tym, że O=ON, X=OFF oraz przekręcając głową kurczaka.
Dostajemy klucz, bierzemy go.
Kluczem otwieramy drzwi, które są za nami i wchodzimy przez nie.
The End |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yoankaa ;)
Moderator
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 2032
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08.07.2009 12:41 Temat postu: |
|
|
No proszę was, nie psujcie innym zabawy. Tak trudno użyć cytatu i zmienić kolor na czarny? Jak ktoś będzie chciał to popatrzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brat_olo
Dinozaur ;)
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: 10.07.2009 13:24 Temat postu: |
|
|
No jest jeszcze inne zakończenie - na kluczu jest liczba...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aspergky_24
Dinozaur ;)
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mikstat
|
Wysłany: 14.04.2014 20:08 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|